Oglašavanje na Google

Digital marketing iliti internet oglašavanje je savremeni vid oglašavanja koji ima konstantan rast u poslednjih nekoliko godina. Oglašavanje (reklamiranje) na internet pretraživačima, socijalnim mrežama, posećenim sajtovima i slično.

Ako želite da se reklamirate na internetu, najbolji način za oglašavanje je Google-ov servis AdWords. Pomoću AdWords se oglašavate na Google pretrazi, partneriskim sajtovima Googla i na Google Displey mreži.

Šta je to Google AdWords?

Zamislite da je Google veliki šoping centar i da Vi u istom imate butik i prodajete žensku garderobu. Sad zamislite da je vaš butik uvek prvi na ulazu i da potencijalni kupac koji isključivo želi kupiti žensku garderobu uvek prvo dođe kod Vas. Butik u velikom šoping centru sa najboljom lokacijom je upravo vaš AdWords oglas na Google-u.

Ovo je najjednostavije pojašnjenje ili objašnjenje šta znači Google AdWords.

Kako AdWords funkcioniše u praksi?

Na osnovu vaše delatnosti se prvo kreiraju oglasi, nakon toga se definišu i biraju ključne reči koje ljudi pretražuju na internetu vezano za vašu oblast poslovanja, na osnovu toga se pokreće vaša internet kampanja.

Kada se vaša reklama pokrene putem Google AdWords servisa, dovoljno je samo sačekati da neko od korisnika koji pretražuju na Google unese vašu ključnu reč i tada će se vaš oglas prikazati u rezultatima pretrage.  Što direktno znači da se vi oglašavate samo publici koja je već zainteresovana za vas.

Korisnici mogu jednostavno da kliknu na vaš oglas kako bi obavili kupovinu ili saznali nešto više o vama. Upravo ste prezentovali izreklamirali potencijalnom kupcu koji je zainteresovan za vaše proizvode ili usluge.

Ko upravlja i vodi AdWords kampanju I oglase?

Naravno, ovo je servis koji možete sami Vi pokrenuti, ali upravljanje servisom je od presudnog značaja. Jednostavnije rečeno, isto bi bilo kao kad bi Vam dali tempere, bojice, četkice, plato i sve što treba da nacrtate sliku, ali nikada nećete nacrtati Mona Lizu.

Vi budite prvi u poslu kojim se bavite, a nama prepustite da se mi bavimo vašim internet marketingom.

Zašto je važno biti prvi na Google?

Naravno Google statistika je pokazala da najveći broj klikova je upravo na 1. mestu i to neverovatnih 36,5% , slede 2. mesto sa 12,5%, 3.mesto sa 9,5% i verovali ili ne 10.mesto sa svega 2,2%. Iako postoji statistička greška, ovo relevantni podaci koji na koje se možemo osloniti. Međutim, zašto je važno biti prvi i koliki uticaj ima psihološki momenat biti prvi. Nekako je ljudima urezano to prvo, prva ljubav, prvo zaposlenje, prvo pijanstvo, prvi utisak, prvi poljubac, prvi u sportu, sve je nekako u tom znaku BITI PRVI.

Takođe iz perspective potencijalnog klijenta, ako ste „prvi na Google“ onda znači da ste TOP 1 u oblasti sa kojom se bavite, međutim, morate to i opravdati i sa izgledom Vašeg sajta, tačnije i on morati biti vrhunski odnosno „prvi u Vašoj branši“. Savetujemo Vam da pogledate više o savremenom dizajnu sajta pročitate na izradi responsive web sajtova. (link).

 

Sa Google AdWords servisom Vi I Vaša firma možete biti prvi na Googlu. Sada u roku od samo nekoliko sati mi vas možemo pozicionirani gde, kad i koliko želite, jednom rečju bićete prvi na Google-u.

Ko će videti moj oglas na Google-u?

Vaše oglase će videti samo oni koji su zainteresovani za vaše proizvode ili usluge. Oglasi se podešavaju tako da se prikazuju samo korisnicima koji su Vama interesantni. Takođe možete prikazivati oglase onima koji pretražuju u određenom regionu. Sad možete jednostavno da ciljate klijente na mreži udaljene od vas, recimo, 40 kilometara.
Koliko košta Google AdWords?

Ne postoje utvrđeni minimalni troškovi niti propisano utrošeno vreme. Pored toga, ukoliko izaberete opciju cene po kliku, naplaćuju vam se samo klikovi na vaš oglas. To znači da se sav novac iz vašeg budžeta koristi u svrhe privlačenja novih potencijalnih klijenata.

 

Ne postoje utvrđeni minimalni troškovi – sami birate iznos koji ćete platiti za AdWords. Na primer, za svaki klik na vaš oglas možete da podesite dnevni budžet od pet dolara i maksimalnu cenu od deset centi.

Vaš budžet se može prilagođavati sve dok se ne postignu željeni rezultati. Oglasi se mogu prikazivati u raznim formatima, kao i da ciljate oglase na određene jezike i geografske lokacije.

Ono što je bitno naplaćuje vam se samo kad neko klikne na vaš oglas, a ne kad se oglas prikaže.

 

Naravno postoji opcija i da se naplaćuje na osnovu broja prikaza oglasa ali tada se koristi reklamiranje na Google Display mreži.

Šta je Google Displey mreža I koliko ona košta?

Ako želite da se Vaš oglas prikazuje na najposećenijim portalima u Srbiji, najjeftiniji način jeste da se koristi Google Displey mreža. Na osnovu interesovanja I istih ključnih reči iz AdWords kampanje vaši oglasi će se prikazivati širom Srbije I to ćete plaćati na osnovu broja prikaza oglasa. Ne na osnovu broja klikova. Ova opcija je dobra za brendiranje firme ili proizvoda.

Ne postoje utvrđeni minimalni troškovi – sami birate iznos koji ćete platiti za 1000 prikaza vašeg Displey oglasa. Na primer, za svakih 1000 prikaza vašeg oglas možete da podesite dnevni budžet od 5 eura i maksimalnu cenu od dvadeset centi, tada ćete imati 25000 prikaza oglasa širom interneta.

 

Ko kreira oglase na Google AdWords?
Prednost Google AdWords servisa je u tome što se oglasi mogu menjati I prilagođavati dok se ne postignu željeni rezultati. Pa čak I ako se napravi greška, ona se lako može izmeniti. Sve je jednostavno, lako I veoma brzo. Što su prednosti I u samom poslovanju odnosno fleksibilnosti da se izvrše promene.

Ako uradite oglasno resenje i nakon stampe otkrijete gresu, necete je moci ispraviti. Zato je digitalno oglasavanje u prednosti.

Zato ne čekajte da Vaša konkurencija bude bolje rangirana od Vas. Kontaktirajte nas i iskoristite prednosti digitalnog marketinga sa Google AdWords servisom.

Ovaj unos je postavljen u Google. Označiti link.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *