SEO

Project Description

SEO - optimizacija za pretraživače

SEO NIJE MRTAV NI U 2024.

Ne postoji bolji način da dođete do novih i starih klijenata nego da ste dobro pozicionirani na pretraživačima. Mi vam možemo pomoći da vaš sajt bude „prvi na Googlu“…

Vaš sajt na prvoj stranici Google-a uz pomoć SEO optimizacije

SEO je skraćenica od „Search Engine Optimization“

SEO je proces unapređenja sajta za povećanu vidljivost na Google pretrazi (ili za druge pretraživače, npr Bing, Yahoo) kada ljudi pretražuju internet prema ključnim rečima vezanim za vašu uslugu ili proizvod.

Što se bolje vaš sajt rangira u pretrazi – dobiće i više klikova, a više korisnika će da sazna za vas i vašu uslugu ili proizvode. Kako da Vaš sajt bude prvi na Guglu? Odgovor je SEO.

Svako bi hteo da bude prvi na Google

Danas niti je lako, niti može svako

Sve firme žele da budu na prvoj stranici Gugla, ali ne zaslužuju sve da budu tamo i ima samo 10 mesta! Vaš biznis i sajt moraju da zasluže tu poziciju. Google za rangiranje sajtova koristi preko 200 faktora, a Vaša konkurencija svakog dana raste, poslovno napreduje i bolje se rangira na internetu.

Činjenica je da sajt mora biti vidljiv na prvoj stranici kako bi dosegli do potencijalnih potrošača, a time ostvarili prodaju i unapredili posao. Ništa ne može preko noći i SEO optimizacija sajta za pretraživače treba da se radi na pravi način da bi pretraga rezultata dala i Vaš sajt.

Na pravi način moraju da se istraže ključne reči, definiše ciljna publika, uradi on-page seo, tehnički seo, sadržaj, linkovi i promocija brenda.

Proces optimizacije sajta se sastoji od: On page SEO, Technical SEO – tehnička SEO optimizacija sajta i Off page SEO – izgradnja linkova ka vašem sajtu, a pre svega se uradi istraživanje i analiza ključnih reči – fraza, istraživanje ciljne grupe korisnika i analiza konkurencije.

Istraživanje i analiza ključnih reči - fraza

Naša agencija Responsive istražuje internet za različite ključne reči koje se pretražuju. Istraživanje ključnih reči počinjemo sa Vašim zahtevima i zajedničkim predlozima, upoznajemo se sa Vašim poslovanjem, zatim prelazimo na detaljno istraživanje konkurencije, istraživanje na društvenim mrežama i forumima.

Mi analiziramo opsege pretrage – koliko često se određena ključna reč ili cela fraza pretražuju u Srbiji i koliko je teško da se rangirate za njih. Šta daje pretraga rezultata prema ključnoj reči. Pratimo konkurenciju i analiziramo njihov sadržaj, linkove i prepoznatljivost njihovog brenda.

Relevantnost i odabir ključnih reči je od najveće važnosti. Fokusiramo se na ključne reči koje se najviše kucaju na Google-u i imaju veze sa Vašim proizvodima ili uslugama.

Razvijamo strategiju ključnih reči i utvrđujemo koje stranice vašeg sajta mogu biti optimizovane za koje ključne reči pretraživanja. Ovde treba obratiti pažnju jer je ova strategija osnova za dobar SEO.

Istražujemo Vašu ciljnu publiku

Bez obzira da li se obraćate širokoj publici, radite u maloj niši ili ste B2B kompanija – vaši potencijalni kupci su upravo ljudi koje želimo doseći. Što bolje upoznamo Vašu ciljnu publiku, komunikacija će putem sajta biti bolja.

Analiziramo jezik i navike Vaših korisnika i ciljne publike:

  •   Koji rečnik koriste?
  •   Koje potrebe imaju?
  •   Šta ih zanima?
  •   Šta prate na društvenim mrežama? U tu svrhu kreiramo sadržaj za ljude koji bi mogli biti zainteresovani za vaš proizvod ili uslugu i sa kojima želite da komunicirate.

Analiza konkurencije

Pretražujemo internet i prolanazimo konkurentske sajtove za zadate ključne reči i analiziramo zbog čega su oni na prvoj strani Gugla, kakav i koji sadržaj imaju i kako da Vaše stranice budu bolje od toga.

On-page SEO

On-page SEO je sve što se dešava na samoj web stranici. Optimizacija svih relevantnih aspekata sajta na stranici je preduslov za uspeh i dobro rangiranje. Ovde male greške u programiranju mogu imati katastrofalan efekat na ukupan rezultat. Mi uzimamo u obzir različite faktore i optimizujemo Vaš sajt kako bi ga Google ocenio relevantnim i vrednim za Vašu ciljnu publiku.

Sadržaj

Izreka kaže: „Sadržaj je kralj“. Ali mnogi ovo ne razumeju. Ovde treba naglasiti da Google pretraživač „voli“ sadržaj koji ima neku vrednost za korisnike. Nije bitna samo jedinstvenost, dužina teksta, upotreba i gustina ključnih reči, već prvenstveno bi trebalo da bude pregledan i da daje bolje korisničko iskustvo. Dobar tekst treba da ima neku vrednost za Vašu ciljnu publiku, gramatički da bude ispravan, koristi sinonime i pokriva teme vezane za glavnu temu.

Dobar tekst je obogaćen drugim sadržajem, bilo da se radi o slikama, infografikama ili video zapisima. Dobar sadržaj se čita, voli, deli i komentariše.

Nudimo sve: od kreiranja optimizovanog sadržaja za Vašu veb stranicu ili blog, guest posting-a, linkbuilding-a, do savetovanja Vaših kopirajtera. Podržavamo Vas u odabiru tema i pronalaženju fraza koje su pogodne za ciljnu publiku i za Google pretraživač.

Tehnički SEO

Dobar tehnički SEO i dobar marketinški SEO idu ruku pod ruku. Sajt mora biti dobro programiran, a web stranica brzo učitana. Sadržaj mora biti tehnički definisan. Server mora da radi savršeno i ne bi trebalo da bude „loših“ sajtova koji bi mogli biti povezani sa Vašim na tom istom serveru.

Bilo koje preusmeravanje sa jedne na drugu stranicu sajta bi trebalo da funkcioniše bez problema. Izrada web sajta bi trebalo da bude sa fokusom da je dizajniran za mobilne telefone i da bude prilagođen za računare. Nekad je responsive dizajn bio postavljen da su sajtovi pravljeni za računare, a da mogu da se otvore i na mobilnom. Sada je drugačije i „mobile first“ folizofija bi trebalo da bude od starta primenjena.

Optimizujemo sve relevantne aspekte, od naslova sajta „title – tagova“, do navigacije i informativne arhitekture. Uzimamo u obzir postavke servera, statistiku Google indeksiranja i status indeksa Vašeg sajta. Pomažemo Google-u da ispravno pretražuje, indeksira, razume i procenjuje Vaš sajt.

To postižemo postavljanjem

  • Google search console (webmaster tools),
  • xml mapa sajta
  • optimizacijom fajla robots.txt
  • drugi SEO alati

Tehnička optimizacija može pokriti samo mali broj faktora koji utiču na rangiranje, ali ovaj deo SEO strategije je vrlo bitan. Optimizacija na stranici mora biti planirana i implementirana savršeno.

Brend

Off – page SEO znači mnogo više od same izgradnje linkova. Google uzima u obzir i mnoge druge faktore koji se dešavaju na Vašem sajtu. Faktor koji postaje sve važniji je autoritet brenda.

Zapitajte se:

  • Da li ste sebi napravili ime na tržištu?
  • Kakvo je to ime i šta znači?
  • Da li je ime vašeg brenda povezano sa proizvodom ili uslugom koju prodajete?

Jednostavno rečeno: Google voli brendove. Kad pogledate prvu stranicu Google-a, možete videti sledeće rezultate pretrage: na prvom mestu je neki poznati brend, Wikipedia je na drugom mestu. Nakon toga slede vesti, drugi konkurenti, partneri u maloprodaji, informativni portali, blogovi, forumi, itd.

Ne mogu svi da postanu Coca Cola ili Adidas. Ali, mnogi mali biznisi se mogu izdvojiti od konkurencije u svojoj niši tako što će napraviti ime za sebe u medijima, na blogovima i društvenim mrežama. I tako što ćete biti sigurni da je ime brenda povezano sa najvažnijim ključnim rečima.

Off – page SEO

Off page SEO je sve što se dešava van sajta. Jednostavno rečeno: ako link sa drugog sajta vodi na Vaš sajt, Google to vidi kao glas. Ko god dobije najviše glasova, pobeđuje na izborima i rangira se kao broj 1.

Međutim, Google ne funkcioniše demokratski i nije svaki glas jednak. Veoma je važno ko daje glase. Postoje neki glasovi koji se ne računaju, ili još gore, štete Vašem sajtu, a neki glas je vrednovan kao 100 drugih glasova. Nije bitno samo da imate preporuku, nego i ko Vas preporučuje.

Ispravna strategija Off – page SEO i implementacija su bitni faktori za dugoročni uspeh.

Linkbulding

Postoji mnogo faktora koji se uzimaju u obzir od strane Google-a. Niko osim Googla ne zna tačno koji su sve faktori koji utiču na rangiranje sajta, ali iskustvo pokazuje da je suština u:

  •   linkovima,
  •   domenima,
  •   sadržaju,
  •   referencama,
  •   signalima sa društvenih mreža.

Responsive tim razvija strategije izgradnje linkova ( linkbuilding ) u kojima se fokusiramo na komunikaciju sa Vašom ciljnom publikom i ljudima ili mrežama koji utiču na Vašu ciljnu publiku. Dobri linkovi nisu kupljeni. Dobri linkovi su zarađeni.

Naš veliki izazov je pronaći pravu strategiju za pretvaranje vašeg sajta u magnet za privlačenje linkova. Sve mora biti u interakciji: kreiranje sadržaja, marketing, PR, analiza i kreativnost.

Dobijanje dobrih linkova podrazumeva mnogo truda, ali dugoročno, to je jedini način da se izdvojite od konkurencije.

Šta Responsive tim može da uradi za SEO Vašeg malog biznisa?

  • Istraživanje publike i ključnih reči;
  • On-page SEO;
  • Tehnički SEO;
  • Off-page SEO;
  • Kreiranje i optimizaciju sadržaja;
  • Blog
  • SEO savetovanje;
  • Izveštavanje.

Google želi da prikaže najbolje rezultate u pretrazi za svoje korisnike i traži da se više potrudite i investirate vreme i trud u vaš sajt, ali će Vam se ta investicija višestruko vratiti.

SEO cena

Koliko košta SEO optimizacija – cena?

Cene SEO usluge su javno dostupne

AmateriSamo za nesigurneEUR300

  •  
  • Tehnički SEO
  • OnPage SEO
  • OffPage SEO
  • Links DR 10-40
ANGAŽUJ NAS

OlimpijciSamo za medaljuEUR1200

    •  
    • Tehnički SEO
    • OnPage SEO
    • OffPage SEO
    • Brend SEO
    • Links 30-80 DR
ANGAŽUJ NAS

Besplatna SEO revizija odmah

Poboljšajte rangiranje na Google već danas

Mi koristimo najbolje SEO alate i metodologije. Budite uvek ispred konkurencije.